Sopimusehdot

  1. Yleiset ehdot

Näitä sopimusehtoja noudatetaan logopallot.fi (Performance Center Yyteri Oy) verkkokaupan ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa.
Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin.
Kaikki hintamme sisältävät Suomen lakien mukaisen arvonlisäveron, mikäli toimitus
tapahtuu EU:n tullialueen sisäpuolelle. Asiakas sitoutuu tilatessaan näihin
sopimusehtoihin.

Ongelmatilanteissa ole ystävällinen ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme
info@logopallot.fi tai kiireellisissä tapauksissa puhelimitse 040 830 1127.

  1. Maksutavat ja hinnasto

Verkkokaupassa voit maksaa Paytrail-verkkomaksupalvelun kautta seuraavilla
maksutavoilla:

  • Verkkopankkimaksu
  • Korttimaksu
  • Mobile Pay
  • Pivo
  • OP Lasku

Maksun saajana toimii Paytrail. Myyjän, eli Performance Center Yyteri Oy:n, vastuulla ovat
kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Henkilötietoja käsitellään EU GDPR-asetuksen mukaisesti. Logopallot.fi käyttää henkilötietoja
asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen ja markkinointitarkoituksiin.

2.1 Hinnasto ja hintavirheet

Logopallot.fi-verkkokaupassa näkyvät hinnat pitävät sisällään Suomen lakien mukaisen
arvonlisäveron. Hinnat ovat tuotteiden myyntihintoja ja eivät pidä sisällään tilauksen
toimituskuluja vaan mahdolliset toimituskulut ilmoitetaan erikseen ostoskorissa tai
kassalla.
Performance Center Yyteri Oy pidättää oikeuden peruuttaa tilaus selvän hintavirheen johdosta.
Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan esimerkiksi tilanteita, jossa tuotteella ei ole hintaa
lainkaan tai jos tuotteen hinta poikkeaa selvästi tuotteen oikeasta myyntihinnasta.

2.2. Kuponkikoodit ja alennukset

Kuponkikoodia tai muita alennuksia ei voi käyttää, mikäli olet ostamassa lahjakorttia.

  1. Tilaus- ja toimitusehdot

Pyrimme aina lähettämään tilaukset mahdollisimman nopeasti. Tilauksen toimituksissa tilaus tehdään aina kolmannelta osapuolelta.
Toimitus voi viivästyä sesongin, tuotepulan tai ruuhkan johdosta. Performance Center Yyteri ei vastaa
toimituksen viivästymisestä, joka ei johdu Performance Center Yyteri:n toiminnasta.

3.1 Tilauksen peruuttaminen

Performance Center Yyteri:llä on tarvittaessa oikeus peruuttaa tilaus.
Tilausta ei voi enää peruuttaa vedoshyväksymisen jälkeen.

3.2 Tuotteen toimittaminen

Emme vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista vahingoista asiakkaalle.
Tuotteet toimitetaan pääasiassa kolmannen osapuolen puolesta ja Performance Center Yyteri ei vastaa näistä toimituksista.

3.3. Tilausrajoitukset

Performance Center Yyteri toimittaa tuotteita ainoastaan Suomeen. Verkkokaupassa ostoksia
voi tehdä vain yli 15 vuotta täyttäneet henkilöt.

  1. Verkkokaupan tilausten vaihto- ja palautusoikeus

Personoiduilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

  1. Asiakassuhde

Tilatessasi logopallot.fi-verkkokaupasta, asiakas on velvollinen luovuttamaan tilausta
tehdessään täydelliset yhteystietonsa, jotka sisältävät asiakkaalta vähintään etunimen,
sukunimen, postiosoitteen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen.
Asiakkaiden tiedot tallennetaan Performance Center Yyteri Oy:n asiakasrekisteriin, mikäli asiakas
näin haluaa ja niitä käsitellään rekisteriselosteen mukaisesti.
Asiakas voi myös tilata verkkokaupasta vieraana, eli rekisteröitymättä tai ilman
sisäänkirjautumista.

Performance Center Yyteri Oy:llä on oikeus käsitellä ja luovuttaa asiakasrekisterissä olevia tietoja
perusteltuja käyttötarkoituksia, kuten suoramarkkinointia, varten henkilötietolain (523/99)
mukaisesti.

Asiakas voi kieltää tietojensa käytön ja käsittelyn markkinointitarkoituksiin ja tarkistaa
itseään koskevat tiedot ottamalla yhteyttä Performance Center Yyteri Oy:n asiakaspalveluun.

  1. Evästeet

Sivustomme käyttää evästeitä (cookie). Evästeiden tarkoituksena on helpottaa, parantaa
ja nopeuttaa asiakkaan käyttökokemusta. Evästeitä voidaan käyttää myös
henkilökohtaisempien tuotesuositusten ja viestinnän tarjoamiseksi asiakkaalle. Voit
kieltäytyä evästeistä, mutta sivuston toiminta on tällöin rajoitettua.
Lisätietoa saat evästeselosteestamme.

  1. Ongelmatilanteet ja reklamaatiot

Koitamme ensisijaisesti ratkaista kaikki ongelmatilanteet asiakkaan kanssa yhteisesti
asiakaspalvelussamme.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä
neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Asiakas
voi halutessaan viedä kauppaa koskevan erimielisyytensä myös riidanratkaisuelimen
käsiteltäväksi ODR-foorumin kautta.
Noudatamme toiminnassamme kuluttajaviranomaisten tai muiden riidanratkaisuelimien
suosituksia/päätöksiä.

Shopping Cart
Scroll to Top